About Me

My photo
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Hamba Allah yang berusaha mencari ilmu demi mencapai redhaNya. Seeru a'la barakatillah..

Saturday 5 January 2013

Report yang tebal !!!

omg!! tadi tertengok design project report ika!! couldnt believe my eyes!! rase nak give up je! oppsss don't!! i am depressed now! i am totally lost!! giler lahhhh... tapi kalo nak ikutkan level aku dgn classmates yg lain sekarang, aku takde lah teruk sangatttt... sama2 tengah struggle menaip ponnn...

haishhh azahh.. tak boleh compare hasil kerja kau dengan ika. ika rajin and pandai.. kau tu erkk..tak payah la tulis..tak lena aku tidur malam niii..

Ya Allah.. sesungguhnye kekuatan tu hanya dari Mu... amiiin,.. semoga Allah beri apa yang terbaikk untuk aku dan kawan2 aku yang lain.. semua tengah stress. nak makan pon takde selera... seriusly, lately aku tak bother pon nak makan sangat... perut pon tak rase lapar..

serius macam takde life, tapi hakikatnye ni la life aku sekarang, ahhh.. is this the road to be an engineer?? seroiusly?? ohhhhh... i wanna finish all this quickly!!! i cant bear with all this!!

No comments:

Post a Comment