About Me

My photo
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Hamba Allah yang berusaha mencari ilmu demi mencapai redhaNya. Seeru a'la barakatillah..

Wednesday 9 January 2013

3 weeks to the BIG DEADLINE

Ya Allah.. Cepatnye masa berlalu.. dan aku hanya melakukan routine yang sama setiap hari. Aku yakin semua classmates aku sedang buat benda yang sama sekarang ni which is report writing. Kan best kalo idea mencurah-curah untuk taip report tu.. mesti dah beratus aku taip.. alhamdulillah.. hari ni ade progress at least takde la aku risau sangat..

Apa yang boleh buat sekarang ialah usaha dan doa, dan juga jaga ibadah.. report tu report la, tapi ibadah still kene jaga..Allah bagi 24 jam, takkan 24 jam untuk buat report. apakah. haha.

Okay lahh.. sekarang ni masa untuk berehat setelah 11 jam berkampung di library untuk hari nii.. @_@

one of my classmates said to me when i bump into him just now in library "no life for these 3 weeks!" hahaha...

ni lah life kita untuk 3 minggu ni... lagi pon musim exam, smua orang berkawan dengan buku, nota2 dan komputer sekarang. setengah hari menghadap komputer, boleh rabun mata niii.. @_@

tapi, benda2 ni fun sebenarnya kalau kita kenang2 kan balik :) hehe.. giler ape kata buat report 11 jam satu hari fun. lalala..

masa untuk rehatkan diri. :)

good night from sheffield!
salam.

No comments:

Post a Comment