About Me

My photo
Sheffield, England, United Kingdom
Hamba Allah yang berusaha mencari ilmu demi mencapai redhaNya. Seeru a'la barakatillah..

Monday, 22 April 2013

See you again, hubby!

Sangat berbeza apabila suami ada di sisi dengan berjauhan dengan suami.. Dulu, sebelum kahwin semangat je nak pjj kononnya, boleh berjauhan dengan suami. Tapi Allah maha Mengetahui, Allah takdirkan suami dapat belajar di uk. Alhamdulillah...sesuatu yang tak pernah diduga sebelum ni :))

Alhamdulillah walaupun dapat jumpe 2 minggu sekali, itu pun dah terlebih cukup :) ketenangan dapat dekat dengan suami tu sangat indah :))

Alhamdulillah... ketenangan yang aku cari dulu, Allah makbulkan..

Thanks hubby for being the best hubby in the world! 

I love you so muchhhh...

see you again next two weeks! best sangat dapat jumpe hubby even less than two days! :))

Gonna miss you ..

No comments:

Post a Comment