About Me

My photo
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Hamba Allah yang berusaha mencari ilmu demi mencapai redhaNya. Seeru a'la barakatillah..

Saturday 26 October 2013

My Dream has come true!

Assalamualaikum :))

Alhamdulillah.. Thanks to the Almighty Allah for the blessing that never ends. Rezeki yang Engkau kurniakan buat kami suami isteri :))

Semalam, secara officialnya, my dream since I was in school has come true. Tak sangka sangat Allah mengizinkan aku untuk mencapai impian tuu.... Allah membuka jalan, memberi rezeki dari jalan yang tidak disangka...Alhamdulillah, terasa sangat murah rezeki sejak lepas kahwin....

mungkin yang tak pernah baca blog saya tak faham ape yg saya sedang happy kan sangat ni...hehe... It's actually about my dream car :)))

ni kuncinya :))
Still dalam mode unbelievable dan rasa sangat-sangat bertuah dapat memiliki sebiji BMW pada usia yang sangat muda , 23 years old :))

Dulu masa sekolah, masa ternampak harga BMW dalam magazine, terus rasa down dan bermonolog "tak mungkinlah aku dapat beli kereta ni.. mahal giler" Impian boleh kata terkubur kejap

Tapi, sejak menetap di uk back in 2010, sini kan banyak jalan kaki, so everydayyyy nampak BMW lalu depan mata.. dalam hati ni "Ya Allah, aku teringin giler nak kereta ni"... Pernah sekali I stared at the car and my friend tegur "zaahhhh! tak payah la tengok macam tuuuuu :)) " haha.. tersentak jap... rasa macam mimpi di siang hari..

Sampai la suatu hari, aku determined nak beli kereta nii... dan akhirnya, yesterday, my dream comes true :)))

the end.
I love you, my car!

To my hubby, 

Thanks sangat-sangat sebab awak tolong realisasikan impian saya :)) thanks for this sayang!
You're the sweetest hubby!
I love you!

got to back to work, final year project!

p/s: tmy new baby is too sexy, tak boleh upload... hehe :))

No comments:

Post a Comment