About Me

My photo
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Hamba Allah yang berusaha mencari ilmu demi mencapai redhaNya. Seeru a'la barakatillah..

Tuesday 10 September 2013

**23th birthday**

Thanks to Allah, I am officially 23 now :D 


Tahun ni saya sambut birthday dengan family without my hubby. Tahun lepas paling best sebab dapat sambut birthday first time dgn hubby and of course dengan family. sebab birthday masa summer break kan. :) memandangkan adik saya, Mursyidah birthdaynyer 9 sept, so kitorang kongsi kek tahun ni :) 


Tak sabar nak dapat birthday gift dari suami.. izz cakap dia ade surprise untuk i bila sampai uk nanti ^^

To my hubby, thanks in advance k! i know i will be happy on that day. I really miss you.






To those who wish my birthday on facebook and message, thank you very much.. May Allah bless all of us and lets be a better person :)


No comments:

Post a Comment