About Me

My photo
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Hamba Allah yang berusaha mencari ilmu demi mencapai redhaNya. Seeru a'la barakatillah..

Sunday 16 February 2014

Iphone 5S Ashraf :))


Dear bloggy,  Iphone 5s ni milik adik saya, muhammad Ashraf :)) 

Saya happy sebab lepas ni saya boleh facetime dengan family di rumah :)) saya rindu semua orang teruatramanya adik kecik saya, arif :)

saya harap ahsraf happy dapat gadget yang bernilai RM2400.00 ni :))

yang penting, jangan lupa pada Allah, Allah yang maha member rezeki kepada kita. kita sebagai hamba perlu selalu bersyukur dengan kekurangan kita sebab kita nak jadi hamba Allah yang baik.

Tetapi jangan sesekali kita terlibat dengan kerja-kerja zalim seperti yang banyak berlaku di Malaysia. sebagai rakyat, aku dah sampai tahap tak tahan dah dengan betapa zalim nya sistem yang ada di tangan manusia ni. Manusia sesungguhnya sangat rakus dengan duit. manusia yang rakus akan Allah balas di akhirat kelak, kita sebagai rakyat tak perlu tuntut sebab Allah maha Adil, Allah yang akan balas. yakin dengan Allah yang maha adil. sesedih mana pun kita dengan sistem yang meaniaya kita, kita kena ingat kita ada Allah. hari ni aku rasa annoyed sebab aku rasa teraniaya.


tapi, back to the story, harap hanphone yang canggih ni dapat digunakan sepenuhnya. dan jaga baik-baik tau ap! 




No comments:

Post a Comment